Regulament de lucru

 Intervenții pentru repaprare și mentenanță dar și alte activități în cadrul prescripțiilor tehnice I.S.C.I.R.

        În cazul în care, datorită numărului mare de solicitări, nu se va putea ajunge la intervenții în timpii stipulați în contract ordinea priorităților va fi următoarea:

1. Intervenții de super urgență unde există pericolul producerii de accidente majore: explozii iminente, inundații;

2. Se vor opera intervenții în primul rând la clienții care au contract și au toate taxele achitate la zi;

3. La familiile care au copii mici sub 3 ani, sau care au în îngrijire persoane în vărstă sau  bolnave;

4. La locații unde echipamentele nu mai funcționează deloc;

5. Au prioritate depanările în defavoarea reviziilor dacă echipamentele care necesită sau au programare la revizie sunt în stare de funcționare.

6. Puneri în funcțiune;

7. Clienți fără contract de service;

8. În funcție de zona în care se află operatorii de pe teren.

NOTĂ!!!

   Clienții care vor apela nejustificat la unul din subpunctele de mai sus vor fi tarifați, la tarif de urgență indiferent de tipul de contract pe care îl au!

Mențiune:

- meniurile; Sesizare, Montaje, P.I.F. (punerere în funcțiune), Automatizări și Verificări supape de siguranță privesc strict activitatea S.C. FULGER SISTEM s.r.l.  și sunt bine reglementate în spațiu respectiv doar pe raza județului Brașov cu exceptia verificării și reglării supapelor de siguranță dacă acestea sunt trimise prin curierat rapid și nu este necesară deplasarea în afara zonei de competență. 

    În cazul meniurilor din CATEGORII PRODUSE serviciile sau produsele incluse aici, în general vor avea ca desfășurare întreg teritoriul ROMANIEI. Aici în timp, clienții practic ar trebui să găsească rezolvări la aproape orice problemă au de soluționat.