Promovare produse si servicii

             

       In cadrul acestui meniu vom incerca sa detaliem modul in care dorim ca aceasta platforma sa se dezvolte. Avand in vedere ca noi in relatiile de business intelegem ca toate partile trebuie sa obtina un profit sau un beneficiu  dorim sa oferim prin platforma pe care am gandit-o, un loc in care sa poti sa gasesti intr-un mod cat mai intuitiv un produs, un serviciu sau un prestator de servicii de care ai nevoie in viata de zi cu zi precum si posibilitatea ca tu ca si entitate externa sa poti sa vinzi bunuri sau sa-ti prezinti serviciile pe care le oferi potentialilor clienti.  

      O data facuta introducerea sa incepem prezentarea oportunitatilor acestei platforme:

  

     1. Sectiunea de ofertare: 

        - in cadrul acestei sectiuni cei care vor fi inscrisi in MARKETPLACE vor putea sa oferteze anumite servicii sau produse in diverse categorii dar cu timp limitat ca si expunere in functie de tinta pe care vor dori sa o atinga cu promovarea produsului sau serviciului pe care doresc sa-l promoveze.

        - pot fi promovate produse sau servicii de sezon, 

        - pot fi promovate produse si servicii limitate ca si stoc sau campanii cu bonusuri de genul(primele 100 de comenzi beneficiaza de 50% reducere, sau primele 50 de contracte de mentenanta au 10% la manopera....)

      In functie de cererile formulate in marketplace de catre ofertanti se vor deschide sub meniuri de ofertare iar totul se va putea distribui si pe retelele de socializare astfel impactul sa fie maxim pentru orice oferta.

      Principalele categorii de oferte vor fi: OFERTA DE BUNURI(PRODUSE) si SERVICII.

      In cadrul tutror sectiunilor de ofertare vor putea expune atat persoane juridice cat si persoane fizice ambele categorii vor putea sa publice in limita contractului si a legilor in vigoare, vor raspunde in mod direct da faptele si produsele pe care le vor oferi clientilor finali intrucat noi nu vom avea nici o intercatiune   cu nici una dintre parti decat faptul ca facilitam interactiune dintre ele prin intermediuplatformei.

     2. Sectiunea de produse:

       - in aceasta sectiune in functie de planul ales vor pute publica produse doar societatile comerciale inscrise in marketplace. 

       - toate produsele publicate vor putea fi distribuite pe retelele de socializare iar facturarea se va face direct la ofertant fara a avea interactiune directa pe partea financiara cu noi. Succesul fiecarui produs fiind asigurat de modul de prezentare facut de catre ofertant, de utilitatea lui, de disponibilitatea la livrare a acestuia si nu in ultimul rand de pretul acestuia existand posibilitatea ca pe site sa existe produse similare daca nu sa optat pentru exclusivitate la postare.

       - produsele ofertate vor fi cu precadere din zona constructiilor, instalatii termice si electrice, dar si altele in functie de cerere si oferta.

     3. Sectiune de servicii:

       - in cadrul acestei sectiuni persoanele fizice si juridice isi vor defini capacitatile si zonele(judetele, orasele..) in care sunt dispuse sa presteze serviciile pe care le promoveaza.

       - serviciile vor fi generale sau pe categorii, constructii, instalatii termice,instalatii electrice, transport,gradinarit, inchiriere....in functie de doleantele celor care doresc sa posteze.

        - toate serviciile postate vor putea fi distribuite in retelele sociale pentru un impact cat mai rapid si profitabil. 

        Platforma va beneficia de promovare nationala si va fi urcata in primele pagini ale motoarelor de cautare pe internet.

        Pe principiul: 'CINE NU E ONLINE NU EXISTA' si in speranta creerii unui unui FULGER SITEM cat mai mare in care sa acoperim in cel mai scurt timp cat mai multe zone din piata pe bunuri si servicii de larg consum uram bun venit tuturor clientilor si colaboratorilor care in scurt timp vor veni pe platforma noastra.

        In curand vom publica si grilele de tarifare pentr publicare pe platforma si conditiile de colaborare!

                                                              (in jurul datei de 01.03.2020).